Times Meydanı’nda Türkiye’nin uluslararası yatırımlardaki önemi vurgulandı
Ofisten yapılan yazılı açıklamaya göre, iletişim kampanyası ilk kez geçtiğimiz yıl Birleşmiş Milletler (BM) Genel Kurulu kapsamında Times Meydanı’ndaki açık hava kanallarında gerçekleştirildi.
Ofis, bu yıl da ‘Times Square’ kampanyasıyla Türkiye’nin fırsatlarını ve potansiyelini küresel yatırımcılara sunmaya devam ediyor.
Ofis, Birleşmiş Milletler Genel Kurul haftasında ikinci kez Times Meydanı’nda bir kampanya düzenleyerek uluslararası yatırımcıların gelişmekte olan piyasalardaki fırsatlara olan ilgisini artırmayı hedefliyor.
Cumhurbaşkanlığı Yatırım Ofisi’nin, Türkiye’nin uluslararası doğrudan yatırımcılara açılan yüzü olan yeni küresel kampanyası “Dünyanın Bağlantı Noktası”, 27 Eylül’e kadar dünyanın en ikonik dijital billboardlarından birinde sergilenecek.
Türkiye’nin küresel ticaret ve yatırımın merkezindeki rolü vurgulanıyor
İlk kez Real Madrid ile yapılan işbirliği sırasında ortaya çıkan “Dünyanın Bağlantı Noktası” sloganı, Türkiye’nin küresel ticaret ve yatırımın merkezindeki rolünü vurguluyor.
Kampanya görsellerinde yer alan rüzgar türbini, Türkiye’nin yeşil enerji projelerini ve çevre dostu girişimlerini ön plana çıkarıyor.
Yeşil dönüşüm, yarın 79. Birleşmiş Milletler Genel Kurulu oturum aralarında gerçekleştirilecek “Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri (SKH Anı) Anı” doğrultusunda kampanyanın ana temalarından biri.
Ofis, 2023 yılında enerji dönüşümüne yönelik uluslararası doğrudan yatırım projelerine verdiği destek nedeniyle Birleşmiş Milletler Enerji Dönüşümü Yatırım Desteği Mükemmeliyet Ödülü’ne layık görüldü. Bu kapsamdaki çalışmaların önemli bir bölümünü öncelikle büyük ölçekli rüzgar enerjisi projelerine verilen destekler oluşturuyor. alan.
Temmuz ayında açıklanan Türkiye’nin Uluslararası Doğrudan Yatırım Stratejisi (2024-2028) ile Türkiye, küresel yatırım dinamiklerine cevap veren ve geleceğin yatırım fırsatlarını şekillendiren kapsamlı bir yol haritası sunuyor.
Söz konusu strateji, yatırım ortamının iyileştirilmesini, dijital ve yeşil dönüşümü, küresel tedarik zincirine entegrasyonu ve nitelikli insan kaynağını vurgulayan politikalara odaklanıyor. Türkiye, bu stratejisi doğrultusunda “Türkiye Yüzyılı”nı yatırım yüzyılı yapma hedefiyle ilerlerken, uluslararası yatırımcıları da yeşil dönüşüm projelerine daha fazla dahil olmaya teşvik ediyor.
“Slogan Türkiye’nin kilit rolünü simgeliyor”
Açıklamada görüşlerine yer verilen Dağlıoğlu, Times Meydanı kampanyası ve Türk Yatırım Ofisi’nin yeni sloganına ilişkin şunları söyledi: “Dünyanın Nexus’u sloganı, Türkiye’nin uluslararası doğrudan yatırım sahnesinde ve dolayısıyla küresel ölçekteki kilit rolünü simgeliyor. Tedarik zincirinde dijital ve yeşil dönüşüme odaklanan kampanyamızla Times Meydanı’nda “Bu gibi iletişim ve tanıtım faaliyetleriyle Türkiye’nin sürdürülebilirlik ve yatırım alanında lider olmaya aday olduğunu vurguluyoruz” dedi.